Klachtenprocedure Laurien Hermsen Kinder- & Jongerencoach.
Algemeen
- Als kindercoach zal ik alles in het werk stellen om uw kind goed te begeleiden. Echter kan het voorkomen dat u toch een klacht heeft. Wanneer uw kind rechtstreeks in zijn belang is getroffen
door een (be)handeling van mij, kan over die (be)handeling een klacht worden ingediend door u als ouders/verzorgers.
- Wanneer u uw klacht met mij communiceert zal ik uiteraard mijn best doen om voor u en voor mijzelf tot een bevredigende oplossing te komen.
- Omdat ik ben aangesloten bij Stichting Adiona (Beroepsorganisatie voor kindercoaches) kunt u een beroep doen op de klachtenfunctionaris van deze stichting.
- De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en stelt zich onpartijdig op.
- U kunt de situatie met haar bespreken en met haar de weg bepalen die u wilt inslaan in het afhandelen van uw klacht.
- Zij beoordeelt niet en geeft dus geen oordeel.
- Uw informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld en alleen met uw uitdrukkelijke toestemming onder de aandacht gebracht bij de betrokkene(n).
- Contactgegevens klachtenfunctionaris mevrouw L. de Boon.
- Telefoon: 06-48445538 / Mailadres: bemiddeling@quasir.nl
Indien u interesse heeft in de volledige klachtenprocedure van Laurien Hermsen Kinder-&Jongerencoach dan kunt u deze via het contact formulier opvragen.